Sunday, August 15, 2010

- Puasa

- Selamat berpuasa semua ! akhirnya aku dapat jugak balik ke kg halamanku..buat 3 ari. walau kejap je tapi aku bersyukur sebab dapat balik jupe abah, ma & kakak ! woaah, manyak rinduuuu duduuu~ :( . tak puas rasanye makan masakan maa . ( gemuk dah ) :p
tup tap tup tap da ada kt shah alam.huhu.
Syukurr sebab sampai sekarang aku masih berpuasa penuh. xtahu la kan esok lusa terpaksa tinggal kn..ngee..
-baju raya dah mula ditempah semalam. cantik ! haha. ( puji baju sndiri ) :p . thanx to auntie ti sebab buatkan baju raya saya! aww. tak sabar nak rayaaa. kekeke ;)
tahun ni baju raya xde la byk sangat pun sbb nk difikirkan, lepas raya ni ada final exam ! oh my .. sangat lah xbest ! huhu :( pape pn. chiayok2 emaa ;)

-Semalam juge ari last aku berada diterengganu. tetibe terasa nak mkn ayam golek-golek! hahahaha. try mintak kt abah. ajak abah g bazar ramadhan dekat area umah je. last2 dapat ! SUKAAA ! thanx abah sbb belikan adik ayam golek-golek .. hihi. ( bila lagi nk paw abah kn ?) :p

No comments:

Post a Comment