Monday, April 12, 2010

H.E.N.G

Bismillahirrahmanirahim ~
dimulakan dgn gelak ! :p
HAHAHAHAH ! :DDD
smalam ada lah hari heng bersama Fatin Hanipah & Fatin Nabilla . mcm2 emotion ada.. adeh. :|
so funny bila tringat blik. dalam satu mlm mcm2 jadi n mcm2 cerita kuar. Girls day out la katakn. i loike it bebeh ! wink ;) ( pasni slalu2 la camni yah ! ) ;p

ntah. mls nk ckp byk... now aku tahu ape yg aku nk buat ! yeah. be strong ema.. yu kn do it. :)
back to NORMAL ! n back to BASIC .. mcm aku dlu2.. mmg aku akan kembali kpd asal la kn. mcm aku dulu2.. mls nk BAIK sgt !. ni la akibat BAIK SANGAT ! wahahahh. nk gelak je skarang.

dan dan dannnn..... skarang xde lagi perkataan BOSAN dalam kamus idup aku. tamo bosan ..! syuh2 pegi kau wahai c bosan ! hahahah. ( mmg time ni aku nk tergelak je la ) :p

now, i wanna make myself happy happy n happy.. thnx god dpt kwn yg satu kepala ! ;D

Hidup xselalu indah. kadang2 happy, kadang2 sedih. kadang2 down, kadang2 up !
.... nobody perfect.. so , seperti kata aten bambam comey , SABAR JAP ! .... tggu ape result dye :)
waakaka :p

now i know what to with my life. Open a new books, no bored2.. no no no .. whatever.
hahahah . boley x mcm tu ? of cos la BOLEyyy.. wink !

now pukul 10.47 am . still xtito2 agi. da 1 ari xtito. n now aku rasa sgt2 mngntuk.

nk tito jap. eh .. tito lame la agi bgus. ;)
nunyte ! muaax
.

No comments:

Post a Comment