Wednesday, April 7, 2010

UnHappy ..

kenapa ek this week aku terasa sgt sgt sedih .. xtahu kenapa .. ;'(
Bila teringatkan ape yg telah berlaku 2 3 ari lepas , aku sedih + nangis je. tau xtau nk ckp mcm mne.. huhu :|
mungkin minggu ni minngu kecedihan aku ?? hmm. aku harap kebahagian + kegembiraan akan datang xlama lagi. Hope so ! :)

menitis air mata aku time tulis blog ni. menangis menangis & menangis lagi .. uhux ;'(
xde sape yg tahu ape yg aku rasa.. im alone ! oh God. i cant handle this situation alone. i need smeone who can hear my prob. ;'(
~ im crying now . . sob sob . ~

Teringat dulu2 .. if aku ada any prob or smthing yg aku xley hndle, ma , abah n kakak ada je bersama aku.. skarang ? sape ada ? ya Allah.. nk je aku blik terengganu skarang. :|

HAhAhah , terasa bengong je aku nangis mcm ni. sob sob.. tp tp tp, menangis la bley wat aku lega selega leganye.. fiyuhhhh !~ :)

cry dpn eka .. malu kot ! :p

No comments:

Post a Comment