Wednesday, March 17, 2010

Koleksi video nyanyian

Haa ni adalah 2 video yg dpt dijumpai..yg lain ntah kt mana ntah aku letak. hihi.
sila sila tgk ye.
hope yu all enjoy watching my vids. ;)



**Sorry, video ni dirakam oleh kru yg bkerja kt situ..sbb tu vids ni jd tunggang terbalik! haha. :pp **
ni time perform kt Jerteh , Besut, Terengganu sempena karnival TM 2009.
sorry ye, tarikh xingat plak. hihi :p




**video ni dirakam oleh comby ( my BestFriend ) . agak jauh la ckit. tp tp, xstill ley tgk n dgr kn ? hihi . thnx to omby coz dtg support cuema malam tu. muahx :* **
- Time ni perform dekat pekan Kuala Berang sempena majlis perasmian mesra rakyat yg dirasmikan oleh menteri besar terengganu.
Malam tu aku perform 3 lagu iaitu Ayat-ayat cinta ( seperti lam vids diatas ) , kalis rindu & Matahariku . yang dua lagu ni xsempat nk rakam..bateri kong ! grr :\
p/s : yang ni pn aku terlupe tarikh dye. hihi. xpe, nti aku check balik oke ! ;p

> next vids akan aku update kn kt cni.. alrite. ;)

No comments:

Post a Comment