Thursday, March 4, 2010

Mr. & Miss M.S.U 2010



Yeah .. seperti yang aku jangka.. Mr. & Miss m.s.u 2010 mmg happening. hahah.. event tu start pada 1 mac 2010 yang lalu.. pukul 9 malam,, bertempat di teater hall m.s.u. acheewahhh ~ :p walaupun agak rushing dengan 1st exam time tu.. tp aku dapat ikot gak time yg dorang nk. hihi. (bangga jap ) :p
Oh ya, lupa nk ckp, aku merupakan contestant nombor 5. mula-mula we all kena catwalk one by one then after that baru ramai2.. im so nervous that time. walaupun hanya college competiton. hahah . tapi tapi,, tak pe, orang ckp starting mmg macam tu kn. so, kena bermula dari bawah.. start aktif dgn anjuran kolej pnya dulu. ngee .. ( macam bercitacita nak jd model lak aku nih. aiyo. hahaha.) nonono, its just for fun oke. suke suki je org kate.. :p

Haaaaa ! satu je yang aku lupa,, gambar peserta lelaki. *sebab bkn aku yg pegang camera time tu. * then time da event tu abis pun aku xamik jgak sbb xjupe dah ngan yg lain. masing2 sibuk amik pic n balik.. mybe ? bhahah . event tu diselang selikan dengan aturcara nyanyian .. tapi aku xkenal sape pnyanyi tu. ( kesian kan? ) haha :p *jgn marah . tapi suara that girl tu bley tahan cedap la. lalala ~
oke, the winner of Mr. and Miss m.s.u tu.. aku mmg da dpt agak la kn.. sbb that girl tu mmg cantik+comey. that boy lak..ley than encemnye. hihi . tapi aku xsempat nk bergambar plak.and yang paling teruk .. nama dorang aku tak ingat !! Gosh. what happen to me haa ?? hahaha -_- . ada pn gam bar ngn miss m.s.u. tu pn ramai2. gigigig ;\
Walau aku ak menang pn, atlease aku dpt pngalaman.. n yg penting aku enjoy oh mlm tu. klakar pn ada.. [aku je la yg tahu] *eh eh mcm lagu mila plak.* :p

okok, tgk je la pic pic yg sempat aku amik . tu pn time da abis event dah. hihi
check this out~

* pemenang Miss M.S.U tu ada kt tengah2. baju ala2 kuning gitu. auch.. mmg cantik la baju SPONSOR dia.. heh ;\






~ with pretty girls. . ~

***thanx for org yg datang support aku malam tu. . expecialy my love , amir zakuwan n my bestfriend, elya eeka with her bf..syukran. ;) .. im so happy even i xmenang oh. wink !***


No comments:

Post a Comment