Friday, March 26, 2010

Saya Suka !

oH my my ...

Saya Suka bila ...
- dye panggil saya sayang ..
- dye panggil saya dengan panggilan manja
- dye amik berat tentang saya ..
- dye SENYUM .. oh mymy sangat comey ! ;)
- dye HAPPY ..
- dye KETAWA ..
- dye suapkan makanan kt saya ..
- dye belai rambut saya ..
- dye bawak saya jalanjalan .. :)
- dye beli kan somthing utk saya dah saya memakainya..
- dye turut sygkan Balbyna bumbum saya..
- dye tenung muka saya ..
- dye pegang tangan saya . rasa sgt selamat ..! :)


Tapi .. Saya Tak Suka bila ..
- dye marah .. saya takot ;(
- dye diam kan diri .. saya tak tahu nak buat ape ;(
- dye sakit .. saya risau !
- dye tak hiraukan saya .. so cedey !
- dye tak makan sebab xde selera ..
- dye berambut panjang ! eeii ..
- dye biarkan saya menari sorang2 .. grr ;(



ape2 pn sy ttp sygkn dye . . :)
thnx fpr everything amir zakuwan ..

No comments:

Post a Comment